Galen Pharm
Korpa

Najčešća pitanja

Za sve narudžbine primljene do 12h od ponedeljka do petka, okvirni rok isporuke je 3-5 radnih dana, za celu teritoriju Republike Srbije. Dostava se ne vrši vikendom. 

Lager On-line shop-a je lager cele Galen Pharm apotekarske ustanove, pa je moguće da ukoliko nemamo trenutno na stanju neki artikal sačekate koji dan duže za dostavu, dok isti stigne do Galen Pharm on-line shop-a.

Ukoliko je jedan ili više traženih artikala nemoguće isporučiti (ako je u pitanju deficit, ili je u pitanju artikal kratkog roka), obavestićemo Vas u najkraćem mogućem roku.

Za teritoriju REPUBLIKE SRBIJE, za naručene artikle u iznosu do 6.000 RSD dostava se naplaćuje 440 RSD (u cenu je uračunat PDV).

Za artikle čija je vrednost preko 6.000 RSD dostava je BESPLATNA.

Za INOSTRANSTVO su definisane sledeće cene isporuke:

  • DHL - cena sa PDV-om (rok isporuke od 1 do 3 dana) - 3.030,00 RSD *ukoliko su nam svi poručeni artikli na lageru.
  • Post Export za zemlje regiona - cena dostave sa PDV-om (rok isporuke 15 i više dana) - 1.440,00 RSD. *zemlje regiona su sledeće: Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Hrvatska, Republika Spska, Severna Makedonija i Slovenija.

Kod načina plaćanja odaberete Platna kartica, unesete neophodne podatke i tek kada Vam potvrdimo da smo Vam poslali paket novac će biti skinut. Pre toga su novčana sredstva na rezervaciji.

Opcija Preuzimanje u apoteci je moguća jedino ukoliko putem našeg On-line shop-a kreirate porudžbinu koju ćete platiti platnom karticom i preuzimanje je moguće jedino u našoj apoteci na adresi Galen Pharm Kralja Milana 15.

Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro ili Amex platnu karticu. 

Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.

Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate i obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu. Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke: Broj kartice, Datum isteka i CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.

Ukoliko je transakcija uspešna bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno.

U slučaju da plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na naš sajt sa informacijom o neuspelom plaćanju i moći ćete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja.

Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i Banke Intesa, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sva plaćanja će biti obavljena u dinarima (RSD).

Vaša platna kartica za online plaćanje mora imati opciju da možete vršiti plaćanje u dinarima (RSD).

Ukoliko ste nakon poručivanja primili e-mail od nas sa potvrdom porudžbine o prijemu, Vaša porudžbina je registrovana.

Proverite i u spam-u, ukoliko niste primili potvrdni e-mail.

Ukoliko imate registrovan nalog na našem on-line shop-u, možete proveriti svoje dosadašnje porudžbine.

Za više informacija možete nas kontakrirati pozivom na broj telefona +381646470000 ili slanjem e-maila na [email protected]

Prilikom samog poručivanja potrebno je naglasiti u komentaru da želite gotovinski račun za firmu ili plaćanje putem profakture.

Za više informacija možete nas kontakrirati pozivom na broj telefona +381646470000 ili slanjem e-maila na [email protected]

Svoju narudžbinu možete izmeniti ili otkazati telefonskim pozivom na broj telefona +381646470000 ili slanjem e-maila na [email protected]

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučeni artikli ne odgovaraju naručenim ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj 064 647 00 00, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu [email protected] i opišete kakav problem imate.

U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju, a način i uslovi pod kojima to možete uraditi su opisani OVDE.

Potrebno je da kliknete na dugme Prijava/Registracija, a zatim na link Zaboravili ste lozinku? nakon čega će biti potrebno da unesete Vaš e-mail na koji ćemo vam poslati link za resetovanje lozinke.

Na sledećem linku možete pogledati sve trenutne akcije i promocije u apotekama i Online Shop-u https://www.galenpharm.com/akcijepromocije/